sobota 24. října 2009

Šalom

Ahoj!

Vítám vás všechny na resuscitovaném ejnl blogu, který už déle než půl roku zahnívá a kvasí, aby se z něj mohlo stát archivní košer víno. A to se stalo právě teď.
Lehce do retrospektivy. V neděli jsme měli naplánovaný let na sedmou hodinu ranní. Já jsem jel odpoledne s mamkou vlakem a večer + noc jsem strávil s Kubou a Jahůdem ve Sotdůlkách. Bylo to zábavné, protože jsem cestou vlakem a celou noc dodělával náš nový festivalový film s všeříkajícím jménem "Zakopaný pes". Na letiště jsem přijel nevyspaný a přes noc jsem do sebe zakopal pár psů pro lepší workflow, za což mě Klárka počastovala replikou, že ze mě táhne chlast. Nepopírám.
U check-inu nás uvítali s příjemnou nabídkou - pokud poletíme přes Polsko později večer, nejenže budeme čekat 4 hodiny ve Varšavě, ale také nám dají 400€ kompenzaci. Klárce trval přepočet trochu déle. A tak jsme letěli přes Polsko. Ve finále nás každého tedy letenka vyšla na -3500 Kč, pak že ČSA nemá krachovat.
Z Tel Avivu jsme jeli taxíkem (pro 10 osob) rovnou do Jeruzaléma, kde jsme byli kolem páté ranní. Ještě na letišti Klárce nějaká Izraelka poradila, že máme hledat hostel kolem Jaffa gate, což je jedna z bran do starého města. První, co jsme našli, se jmenoval Petra hostel, kde nás vítaly neprostupné plechové dveře a otázka "Who is it?". Pak nám otevřel černoch, který vypadal jako woodoo šaman a ubytoval nás v pokoji pro šest lidí a pár stovek mravenců. Ti lidi tam naštěstí nebyli, ale mravenci jo. Ráno, asi po 3 hodinách spánku nás kromě sbíječky a sypajícího se stropu probudili dělnící, kteří ve čtvrthodinových intervalech klepali a chodili do pokoje kontrolovat strop, jestli je stále stropem a ne už podlahou.
Fotky a pokračování již brzy.

2 komentáře:

  1. Tak to teda jsou zážítky na celý život. Karel

    OdpovědětVymazat
  2. Musí to být bezva zážitky tam přechodně žít a pracovat, mít čas na toulky městem,kde je cítit genius loci v každém zákoutí. Hezky si to s Klárkou užijte. Blog se mi líbí. Jarča

    OdpovědětVymazat